1 Mart 2012 Perşembe

Nassı otistik bi okulum var ya?

Şu anda gerçekten sinirliyim lan anneme sinirliyim valla bak bütün gün okuldaydım zaten burnumu da görsen yani dünyanın en sümüklü insanı seçilebilirim o derece bide ben sümküremiyorum abi siz böyle hıhh yapınca kurtuluyosunuz ne güzel ben de olmuyo her bi boku becerebilirim ama bu sümükleri atma işi olmuyo yok yani neyse ya bak konuyu dağıttım şimdi ben eve geldim böyle yolda da hayaller kuruyorum ohh kebap gidince full yatarım diye işte o an Murphy kanunları devreye girdi annemin arkadaşlarının kızı var biz ona mavi diyelim ''onu da alcaz bi de annelerini eve gelcez topla ortalığı'' dedi annem benim sinirler tavan yaptı tabii evi görsen bok götürüyo kardeşim kimi eve davet ediyon her tarafı topladım yemin ederim bi de annem az önce aradı toz al falan dedi ama yook abi o kadar olmaz yani kendisi alsaymış tozunu banane lan? bak bi başlığa bak bi şu konuya bak aslında anlatmasam mı lan sinir etmek değil mi? meraklandırmak değil mi? anlatmıycam lan çok ta merak edersiniz ya?bak mallaştım  bu benim ilk yazım ve hiç izleyicim de yok kim merak edicekse ?Neyse off çok uzattım yemin ederim yaa.İşte bizim okulda bi kız var ''koca göt''bizim okulda nerde yalan yanlış dedikodu varsa herkese yayıyor kız bi de bana takık bi gün benim hakkımda bi dedikodu çıkartıcak diye nasıl korkuyorum anlatamam bi tane daha var ona da Rayban diyelim işte bu rayban birinden hoşlanıyo falan diye dedikodu çıkarmış koca göt bütün öğle tenefüsünü bu mal mal olaylarla geçirdik yani aslında başta bu raybanı pek sevmezdim ama sonradan o kadar da kötü olmadığını anladım ya aslında şimdide pek sevdiğimi söyleyemem ya neyse..bu olay var yani resmen okulda geçirdiğim bütün boş sattlerimin yanısıra bide bu mallarla uğraşıyorum ikinci olay da şöyle şimdi ben kütüphane kulübündeyim böyle ama kütüphane kulübünde de bi kız var böyle her bi bokun başkanı olmak isteyen ultra süper gerizekalı sosyal mıç mıç varlıklar olur ya onlardan işte bu kütüphane kulübünün de başkanı işte sinir oluyorum hareketlerine böyle cins cins hiç hoş değil yani bi de hocada takık bana yok pano muymuş ne boksa onun sorumluğu bana aitmiş ben mi düzenliycekmişim n'apcakmışım öyle bişeyler yani aslında o an çıkıp ''düzenlemem ben kolaysa sen süzenle lan''diycektim ama bende öyle babayiğit bi cesaret yok kusura bakmayın yani paşa paşa düzenliycez artık kütüphane de yanımda oturan bebe 4. sınıf öğrencisi de bana ne dedi biliyo musun? ''senin suratında sivilce vaarr'' onunda burnunda sümük vardı '''seninde sümük vaarr''diycektim ağzımı yaya yaya sanane lan benim sivilcelerimden keyif benim değil mi çıksın sivilcem sana mı batıyo bok suratlı valla bak böyle sivilceliyim ya ama biçok kızdan da güzelim haa egom da tavan yaptı bu arada aslında hiç böyle özgüvenim falan yoktur kendime dışarıdan varmış gibi gözükür ama içimde hiç öyle değildir kesin yapamam lan ben bunu falan diye düşünürüm öyle yani biliyorum okumadınız ne yalan söyliyim böyle sıkıcı bi hayatı olan insanı bende okumazdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder