1 Mart 2012 Perşembe

Çocuklardan nefret ediyorum!

Yemin ederim nefret ediyorum şu çocuklardan ne gereksiz ne sinir bozucu varlıklar bunlar ya?Hele şu mavi'nin kardeşi tam dövmelik nasıl huysuz nasıl huysuz anlatamam  bi de çok şımartmışlar abi bunu çocuk dediğin lafını dinliycek bu aman allahım resmen annemi,babamı,maviyi,mavinin annesini,mavinin babasını falan parmağında oynatıyor resmen tabi ben çocuklarla içli dışlı olmak istemediğimden hiiç karışmıyorum manyak valla bu kız bak sinirlendim yine tam gidicekler böyle ohh rahatlıycam diyorum kız başlıyo''Gidemeeeliiim'' diye mal ne gidemelim?gidin lan artık yeter..Bide renkli kalemlerimi bulmuş bu eline falan almış allah dedim sahiplendi mi hemen kalemlerimi bırak bakıyım onları dedim hemen bende çünkü 5 dakika sonra anneme gidip renkli kalemleri göstererek ''bunlar benim olşun muuu?''diycek ben bilmiyomuyum malımı mavi de allahım nasıl mal nasıl mal anlatamam annesi bağırsa kardeşine-ki bu çok nadir-hemen çıkıyo ''bağırmayııım yaeee''diye bağrınıp duruyo valla ne diyim allah mavinin annesine sabır versin uğraşılmaz bu otistiklerle.Yemekte de mavinin babasına sinir oldum karides vardı bende karidese bayılırım abi öyle böyle değil iğrenç falan da değil adam gibi balık işte bildiğimiz balık herneyse işte mavinin babası sevmiyomuş ikide bir ''ıyhhk pis o'',''ıyhhk böcek o'' deyip durdu bikaç kere falan deseydi sinirlenmezdim ama abarttı artık ve sinirlenmeye başladım asabım bozuldu midem falan da bulnamadı aslında ondan değil ama ne biliyim abi sofradayız ve çinlilerin cenin yemeseinden falan bahsetti resmen adam yine midem bulanmadı ama rahatsız oldum annemlerde şu aralar pek içli dışlılar bu mavilerin ailesiyle bi de bende bi olay var böyle aynı insanla uzun vakitler geçirince sinir olmaya başlıyorum aynı şey maviye de oldu tabii.bak şimdi de okula gidicem aslında artık çıkmam lazım bugün cuma yarın cumartesi dersane var off off bugünde okula dersane ödevlerimi yanımda götürüyorum da okulda bitirebilirim belki :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder